 |
Ana sayfa
Yücel TANAY
Yazıları |
|
SAHTE ULUSALCİ PERİNCEK VE İÇİMİZDEKİ ÇİNLİLER
|
|
 |
Yücel TANAY
|
|
diğer yazılarım
|
|
Bunların yanında bizim meşhur Perinçek ordusu da, Çin’in yanında yer almayı göze alamadığı için, dolaylı yollarla Uygurları “neden özgürlük ve bağımsızlık istiyorsunuz?” diyerek suçlayarak Çin’i aklamaya çalışmaktadır. Aydınlık’ta yayınlanan bir yazıda Rabia Kader’in CIA ajanı olduğu tezinden hareket edilerek Uygur direnişi küçültülmeye, ABD emperyalizminin bir isteğinin yerine getirlmesi olarak gösterilmeye çalışılıyor. Çin’e methiyeler düzerken, Çin’in Doğu Türkistan’da, yani Uygurların tarihi topraklarında ne aradıklarını hiç sorgulamıyor.
ABD emperyalizminden söz ederken, Çin emperyalizminden hiç bahsetmiyor. Doğu Türkistan adını ağzına bile almayan bu kişi, Sincan adının ne zamandan beri kullanıldığını hiç araştırma zahmetine bile girmiyor. O toprakların tarih boyunca Türkistan olduğundan söz bile etme erdemini gösteremiyor. Rabia Kader’in CIA ajanı olması ya da olmaması ile olaylar arasında nasıl bir ilgi kuruyor? Velev ki, Rabia Kader CIA ajanı, onun CIA ajanı olması, Çin zulmü altında inleyen milyonlarca Türk’ün mücadelesini yok saymaya, son olaylarda ölen yüzlerce Türk’ün katillerini aklamaya yeter bir neden midir? Bu nasıl bir anlayıştır? Biliyoruz, bizimle beraber tüm Türkiye de biliyor, Çin’i seviyorsunuz, Çin’e toz kondurmak istemiyorsunuz ama el insaf!
Gözünüzün önünde olan bu olaylarda bile mazlumun yanında değil, zalimin yanında nasıl yer alıyorsunuz? Çin’e olan sevginiz ve aşkınız gözlerinizi mi kör ediyor? Kulaklarınız sağır duymuyorsunuz, gözleriniz de mi kör görmüyorsunuz? Bir de utanmadan siyaset arenasında “Ulusalcıyız!” diyerek boy gösteriyorsunuz. Sizin ulusalcılığınız her halde Çin’e kadar, araya Çin girdiği zaman, ulusalcılığınız bitiyor. Sevsinler sizin bu ulusalcılık anlayışınızı. Lideriniz ve arkadaşlarınızdan bir kısmı tutuklu değil mi? Onların ulusal hukuk kuralları içinde yargılanmasını istediğinizi defalarca yazdınız, çizdiniz, söylediniz. Hukuk kuralları ihlallerini televizyonlarınızda yüzlerce kez anlattınız ve gösterdiniz.
Çin uluslararası hukuku ihlal etmiyor mu? Kişi ve toplum özgürlüğünü, insan haklarını çiğnemiyor mu ? Neden bir kerecik olsun, Çin’i protesto etmeyi, bıraktım protestoyu, kınamayı bile düşünmezsiniz? Uygur Türklerinin insan haklarından ve uluslararası hukuktan yararlanma hakları yok mu? Bundan sadece sizlerin, yani Çin ve Çin’i sevenlerin yararlanmasını mı istiyorsunuz? Adama sorarlar; bu ne biçim hukuk ve insanlık anlayışı diye… Görüyorsunuz ya, her şeyinizin sahte olduğu gün gibi ortada. Sonra da, hala binde birlerdesiniz dediğimiz zaman kızıyorsunuz. Bin bir dereden su getirerek seçim sonuçlarını çarpıtarak başarılı olduğunuzu beyhude yere göstermeye çalışıyor ve bir sürü nedenler uyduruyorsunuz. Halbuki, neden ortada duruyor; sizin bu sahte ve tutarsız politikanız! Her şeyi işinize geldiği biçimde yorumlamanız ve sahte nedenler uydurmanız. Bu millet aptal değil beyler! Yarın seçimlerde binde yarımlara ineceksiniz, uyanın artık! Bizden uyarması, gerisi sizin bileceğiniz iş!
Emperyalizmin dünya siyasi lügatinde tek bir tanımı vardır. Buna uyan hangi devlet ve kim varsa hepsi emperyalisttir. ABD ne kadar emperyalistse, Rusya da, AB de, Çin de o kadar emperyalisttir. Kınanacaksa hepsi birden kınanacaktır, mücadele edilecekse hepsi ile birlikte mücadele edilecektir. Bir tarafın kucağına oturup diğerlerine emperyalist demek sahtekarlıktan başka bir şey değildir. Çin’in kucağından indikten sonra, bir diğerinin kucağına oturmayacağınıza kim garanti verebilir? Yani, aslında siz, emperyalizmle falan mücadele etmiyorsunuz, siz, emperyalizme çanak tutuyor ve yalakalık yapıyorsunuz. Şu olaylarda yaptığınız, Çin’e yalakalıktan öte bir şey olmadığı gibi… !
|
|
|
Bu haber 1116 kere okundu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keskin UÇ tarfından 09.07.2010 17:19:19 tarihinde yazılmış.
???
D.Perinçek Menfaatçımıdır?Bu menfatçı adamın mal varlığı neden yoktur?Perinçek Solda kaypakmıdır?Peki bu kaypak adam neden 70lerden ebri sovyetlere Revizyonist demiştir? bugünün sözde solcuları ogün sovyet hayranı gezerken, soldan aforoz edilen Perinçek neden bunu yapmıştır?TİKP kurulur kurulmaz neden 1978de ilk iş Anıtkabirin ziyareti olmulştur.Aynı dönemde Sovyet demilerini Türk bayraklarıyla defol sloganıyla karşılayan perinçek değilmidir?
Çin mevzuna gelince.Çin bugün ABDnin karşısında ki en kuvvetli karşıttır.Bunu ABd kendisi diyor.Nasıl ki bizim yüce din savaşçımız Futo ABD den vaaz veriyorsa Rabia da ABD den vaaz veriyor.Neden?Türkiye de ülkücülük oynayan arkadaşlar neden o kadın ülkemizde değil?Buna gücünüzmü yetmiyor?kendisimi gelmiyor?Acaba neden PKKya kapısını açan Batı Bu kadınada kapısını açıyor?Uygurlar acaba Batı-Doğu çekişmesinde kullanılıyor olabilir? Cevaplayınız kardeşlerim.Cevaplayınız ki bu süru işaretleri kaybolabilsin.Selam ve saygılarımla
nurettin öztürk tarfından 30.05.2010 02:27:23 tarihinde yazılmış.
Doğu Türkistan
Doğu Türkistan kelimesini nasıl kabul ediyorsunnuz.Aklınız bu kadarmı kıt.Bunun batısı neresi hiç düşündünüzmü? ABD nasıl pkk aracılığıyla ülkemizi bölmek istiyorsa çini karıştırmak içinde ordaki işbirlikçilerini devreye sokuyor.Çindeki ayrılıkçıları destekleyenlerin pkk yıda desteklemeleri gerekir.çünki ikisinide ABD besliyor.Saçmalamayın akıllı olun.Çin gerekeni yaptı ülkesini korudu.Darısı memleketimizin başına.
yuceltanay tarfından 07.04.2010 01:48:10 tarihinde yazılmış.
muzo rumuzlu kişiye cevap
emperyalizme ideolojilere göre sınır koyamayız Abd nasıl emperyalistse doğu türkistani, Tibeti işgal altında Tutan çinde bir emperyalist ülkedir.
muzo tarfından 02.04.2010 00:04:13 tarihinde yazılmış.
Emperyalizm
Sayın yazar,böyle bir eleştiri yazısı yazmanıza hiç bir şey diyemem.Sizin görüşünüz.Ama emperyalizm kavramını o kadar bol kepçeden kullanıyorsunuz ki...Bence emperyalizmin ne olduğunu iyi öğrenin.
yücel tanay tarfından 29.11.2009 10:40:08 tarihinde yazılmış.
PERİNÇEKİ İYİ ETÜT ETTİĞİM FİKRİNDEYİM
Perincekin bir çok kitabını okudum, kitabi tutarsızlıklarla doludur. tıpkı yaşami gibi bir zamanlar kendisine yakın yayın organlarında kürtlere federasyon hakkını savunan biri yurtsever olamaz, onun yazdığı ,bozkurt efsaneleri ve gerçek kitabi, safsatalarla doludur.perincek halada dünyaya maocu bakış açısıyla bakan bir yapıya sahiptir. doğu türkistan olayında bile çinin bakış açısıyla bir özgürlük bağimsızlık mücadelesini yorumluyan bir kimse asla ulusalcı olamaz. Perincek kendisi için bugün Silivrede istediği haklari Uygur kardeşlerimize çok gören. çindeki ezilen ulusların Bağimsızlık mücadelesinde CİAnin parmaklarını arıyan biridir.
Öz Bey tarfından 27.11.2009 22:09:04 tarihinde yazılmış.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsunuz
Sayın Perinçekin kaç kitabını okudunuz ki böyle bir yazı yazıp böyle yorumlarda bulunabiliyorsunuz. Lütfen fikir sahibi olmadan bilgi sahibi olunuz.
SERPİL tarfından 26.11.2009 12:24:26 tarihinde yazılmış.
ALLAH KORKUSU OLMAYAN INSANLARDAN SEN KORU YARABBİM
PKK NIN DÜNE KADAR ALEMDARLIGINI YAPAN BIR INSAN BAHSEDIYORUZ
PERİNÇEK DEGİLMİYDİKİ PKK KAMPLARINDA APOYLA SARMAS DOLAS GEZEN APO GİBİ BIR ŞEREFSİZİN SOFRASINA OTURAN ONUN KÖPEKLERINE ASKERMİŞ EDASIYLA SELAM VEREN DAHA NE BEKLIYORUZ BU ADAMDAN
ÇIKARI İÇİN KENDİ HALKINI BAYRAGINI SATAN BIR INSAN ÇİNİN ŞİNCAKİ MÜSLÜMANLARIMI KAYIRACAGINI ZANNEDIYORSUNUZ
BU BEKLENTIDE OLANLARA SESLENIYORUM
BU BIR DIN KAVGASIDIR
AMAC MÜSLÜMANLIGIN DARBE ALMASI MÜSLÜMANLIGIN ACİZ GÖSTERILMESİ
İSLAMI SAVAŞLARIN ÇIKARILMASINDAKI EN BÜYÜK TEH ABD
DÜNYAYA HÜKMETMEYI AMACLAYAN ABD DİN SAVAŞLARININ KÖRÜKÇÜSÜ MÜSLÜMAN KARDESLERIMIZIN ALLAH YARDIMCISI OLSUN BİZLER BÖYLE SADECE DUALARLA KALIRSAK DAHA ÇOKKK MÜSLÜMAN KARDESIMIZ KATLEDILECEK IRAKDA PAKISTA AFGANISTA FILISTINDE KARABAGDA BIZLER SEYRETMEYE DEVAM ETTIKCEDE BU ZULÜM DEVAM EDECEK
kelebekmelek tarfından 25.11.2009 21:39:18 tarihinde yazılmış.
tesekkürler ....
YÜcel bey , her konuda oldugunuz gibi bu konudada gösterdiginiz hassasiyet icin size cok tesekkürlerimi iletiyorum ,her zaman yazilariniza yansiyan kisliginizi ve vatan sever kisiliginize yansiyan yazilarinizi takdir etmisimdir her zamanki gibi 1 numara bir paylasim IYIKI VARSINIZ,ayrica son satirlar durumu gercekten en ciplak haliyle özetliyor, diger paylasimlarda bulusmak dilegiyle ellerinize ve yüreginize saglik saglicakla kalin.
Filibeli Cemil tarfından 14.11.2009 21:04:24 tarihinde yazılmış.
Ulusalcı Kavramı Üzerine
Sayın Tücel TANAY kardaş Sosyal olayları analiz ederken belirili tarihsel süreçleri zaman,mekan,şartlar,koşullar kavramları ile izah ederseniz daha doğru olur diye düşünürüm.tavsiyede 1960 ile günümüzü 1980 ler ile bugünümüze değerlendiremeyiz.Bakın dünün Milli görüşçüleri bu gün milli haiin olmak üzere.Dün Rahmetli Türkeş ,Rahmetli Ecevite beynemliler komünüst derdi 1990 larda Azerbaycan olaylarında Ecevit bendende daha milliyetçi dediğini Unutmayım.Şu nu da söylemek isterim ki Sahte Ulusalcı dediğiniz Perinçek ,Ulusalcılık kavramını son yıllarda Siyasi Litaratüre geçmeini perçinleyen siyasetçidir.Doğu Türkistan meselesin dede size Kısmen katılıyorum oradaki olayların ABD tezgahı olduğu aşikardır.Fakat Daha doğru analizler üreterek Turan birliği gibi konular temelinde değerlendirmenizi öneririm.Yoksa oradaki Türkistanlıların kırılmasının sebebi ABD dir.Saygılarımla
mustafa tarfından 08.11.2009 00:06:49 tarihinde yazılmış.
anavatan
sevgili ülküdaslarim anavatan türkistana bagimiz bagliligimiz eski bir türk degisiyle gök yere inse degismez
serhat bahadır tarfından 07.11.2009 16:13:49 tarihinde yazılmış.
yorumum
kalemıne sağlık kardesım guzel yazmıssın
yılmaz bozkurt tarfından 05.11.2009 03:21:32 tarihinde yazılmış.
bize rahatlık yok
biz osmanlının tokatını yiyen şer güçler bizi pkk bitse başka bir şeyle bölmeye çalışacaklar akıllı olmak ve birbirlerimizi kırmadan yunus misalı ikna ile bu vata barış içinde yaşamalıyız emperyalizmin karası beyazı olmaz eğer türkiye kalkınır birlik beraberlik içinde olur türki cumh. ve islam ülkelerinide arkasına alırsa düşün emp. leri onlarda şimdiden önlem alıyorlar .
zannetme ecdadın asırlardır uyurdu
nerede bulacaktın böyle asıl yurdu m.a.e.
Ülkücü tarfından 03.11.2009 21:34:31 tarihinde yazılmış.
FABRİKATÖR
12 Eylül öncesi Aydınlık Gazetesinde adını verdiği onlarca ülkücü öldürüldü. O bir Muhbirdi
12 Eylül sonrası PKKya açık destek vererek "Fıratın Ötesi" cümlesini kullanarak Kürdistan haritası çizdi. O bir işbirlikçiydi.
Ergenekon adı altında yapılanan ve komuta merkezi Atlamtiğin ötesinde olen ve onlarca aydının katlinin emrini verdi. O bir katildi
Şu yuakrıda saydığım her olayın altında bölgemizde istikrarsızlık yaratmak isteyen ABD parmağı vardır. O ABD adına kazanılmış bir ajı
İbrahim Demirtaş tarfından 03.11.2009 03:41:05 tarihinde yazılmış.
Ulusalcılar
Bu Perinçek ve taraftarlarını oldum bittim şüpheyle bakmışımdır.
Rahatsız olduğum nedeiyle yazıyı tam okuyamadım.
Ayhan CIKINTOGLU tarfından 03.11.2009 00:49:05 tarihinde yazılmış.
diyecek fazla bisey yok
yucel kardesim eline yuregine saglik ortak payda da oldugumuz duygulari dile getirdigin icin tesekkurler
Ayhan CIKINTOGLU tarfından 03.11.2009 00:33:08 tarihinde yazılmış.
ISTE BU YAA
yucel kardesim uzun bi aradan sonra "iste bu yaa" dedirten bir yazi okuma imkani buldum sayende.fikirlerine sonuna kadar katiliyorum.
faysal tarfından 02.11.2009 00:25:44 tarihinde yazılmış.
saoğasınnn
yureğıne sağlık kardesımmm elerın dert gormesınnn
Hüseyin ÇAKIROĞLU tarfından 01.11.2009 13:29:14 tarihinde yazılmış.
GÖRÜŞLERİNİZE AYNEN KATILIYORUM SAYIN TANAY
SAYIN ARKADAŞLAR. şöyle bir geçmişe bakalım..... doğu perinçek ve ahalisi komünist bir sistemin en baş savunuculari iken komünizmin çökmesiyle birlikte kendilerine sığınacak bir yer aramaya başladılar. bu süreçte bütün hayatları yalaklık ve riyakarlık içinde geçtiği için de hemen kendilerini ulusalcı ve vatan sever ilan etmişlerdir. bunlar geçmişte TÜRK lük düşmanı idiler bu günde aynılar. malum davadan içerde olmaları onların ulusalcı olduklarından değil akp zihniyetinin bu ne idüğü belirsiz ki,şilerden bile korkarak bunlarıda malum davanın içine sokmasından başka bir şey değildir. doğu perinçek ve ahalisi Türkiye Cumhuriyeti nin düşmanlarıdır. bu nedenle bu zatların doğu TÜRKistan için doğru bir şeyler söylemeleri veya icraatta bulunmaları nın beklenmesi bana göre mümkün değildir. bunların ataları daha önce ruslardı şimdi çinliler ..........
gökhan bal tarfından 01.11.2009 10:31:53 tarihinde yazılmış.
haklısın kardeşim
slm kardeş.ilk önce yazının çok güzerl olduğunu söleyeyim.dünün pkk lısı bugün başımıza milliyetçi kesildi.bu dönüşün bi sebebi olmalı.yadabu göz boyamaktan başka bişe deil.saygılarımla.
seyhan tarfından 30.10.2009 22:37:49 tarihinde yazılmış.
Tamamen katılıyorum.
Sayın Yücel Tanay gerçekten hani can alıcı derler ya öyle bir yazı,size yerden göğe kadar katıldığımı bildirmek ve sizi bu yazınızdan dolayı kutlamak isterim.
Doğrular gün ışığı gibi açıktır,perde çekilse dahi güneş ışıkları bir yerlerden sızar.
Yeniden kutluyor ve size teşekkür ediyorum.Sevgilerimle...
Demir tarfından 30.10.2009 21:53:23 tarihinde yazılmış.
Hertürlü emperyalizme hayır.
Emperyalizmin iyisi yoktur.Şartlar gereği bazılarını ehveni şer görür veya öncelik sırasına göre diğeri ile mücadeleyi sadece erteleyebiliriz.Örnek Sovyet emperyalizmine karşı ABD,Siyonist emperyalizmini ikinci plana bırakmamız gibi.Bugün ise yakın emperyalist teh ABD.Ama son tahlilde hertürlü emperyalizme karşı olmak ve bunun da kavgasını vermek lazım.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|